سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راز های خوشتیپ بودن یک خانم جوان 2

چگونه همیشه خوشتیپ باشیم؟

همه‌ی ما به دنبال این هستیم که چگونه خوشتیپ باشیم . اگر شما هم به دنبال راه‌هایی برای خوش تیپ دیده شدن و شیک پوش بودن هستید با ما در این مقاله سایت هفت و یک همراه باشید تا گام های خوشتیپی را برای‌تان بگوییم که چطور خوش تیپ به نظر بیاییم. . مد و دانستن آن، یک هنر به حساب می آید و خواه ناخواه در زندگی شما نقش مهمی را ایفا می کند؛ چه آن را وسیله ای بدانید که خود را با آن ابراز کنید و چه آن را فقط به عنوان یک روش مرسوم نگاه کنید. با راهکارهایی که ما در اینجا به شما معرفی می کنیم، استایل جذاب و شیک و بی عیب و نقصی خواهید داشت. مطمئن باشید که با این راهکارهای آسان می توانید کاملا شیک و بی عیب و نقص به نظر برسید
مهم نیست جوان هستید یا پیر برای شیکپوش بودن نه پوشیدن لباس‌های گرانقیمت مهم است و نه برندپوشی، هیچکدام از مواردی که گفته شد تاثیر چندانی در شیکپوشی ندارد برای شیکپوش بودن باید یک سری راز و ترفند وجود دارد که هیچکس از آن‌ها باخبر نیست که ما در این مقاله سایت هفت و یک با شما در میان می گذاریم.گام اول : اعتماد به نفس 

اعتماد به نفس داشته باشید. هیچ چیزی نه استخوان‌بندی، نه مدل موها، و نه حتی کفش‌های آن‌چنانی نمی‌توانند به شما در تراوش حس اعتماد به نفس کمک کنند. اعتماد به نفس را باید در وجودتان بارور کنید.
گام دوم : مودب بودن
برای این‌که بدانیم چگونه خوشتیپ باشیم سعی کنید به چشم‌های دیگران خیره شوید. این کار مودبانه‌ای است که وقتی با دیگران صحبت می‌کنید به چشم‌هایشان نگاه کنید. به سایر قسمت‌های صورت‌شان خیره نشوید، ولی حفظ تماس چشمی خوب اعتماد به نفس و خاطرجمعی را نشان می‌دهد.
گام سوم : اکسسوری

اکسسوری‌ها معجزه میکنند، بیشتر خانم‌ها اکسسوری‌ها را نادیده میگیرند و شاید اصلا از آن‌ها استفاده نکنند، اما بهتر است بدانید یک ساعت شیک یا یک انگشتر زیبا تاثیر ویژه‌ای در شیکپوش به نظر رسیدن شما دارند.زیرا اکسسوری تاثیر بسزایی در بهتر دیده شدن لباس های شما دارد. همیشه خانم ها دوست دارند که لباس شان را از سادگی دربیاورند. برای این ست یک گوشواره ریز، جلوه زیبایی به شما دختر خانم های جوان می دهد.در دنیای دختران جوان، این مدل دستبندها، محبوبیت زیادی دارند
گام چهارم : توجه به فرم اندام

خانم‌های شیک پوش و خوش پوش به یک نکته اهمیت ویژه و بسزایی میدهند آن هم این است که با توجه به فرم اندام شان لباس انتخاب میکنند، مثلا اگر شما چاق و قد کوتاه هستید لباس‌های مدل ماهی انتخاب نکنید این مدل لباس‌ها برای خانم‌های لاغر و قد بلند مناسب اند. لباسی انتخاب میکنید نه باید گشاد باشد و نه تنگ بلکه درست اندازه تان باشد.زیرا اگر گشد باشد بسیار جلوه ناخوشایندی دارد همچنین اگر تنگ باشد هم جلوه نازیبایی دارد و تمام جزییات اندام را نشان میدهد.
گام پنجم : تناسب و هماهنگی
تناسب قد و وزن در شیکپوشی بسیار موثر است، شما برای شیکپوشی نیاز دارید که اندام متناسب و ایده آلی داشته باشید و وزن تان با قد تان هماهنگی داشته باشد. شاید در طول روز افراد زیادی را ببینید که با پوشیدن لباس های گران قیمت و شیک اصلا شیکپوش به نظر نمیرسند زیرا بین قد و وزن شان تناسبی وجود ندارد و همچنین متناسب با سن و رنگ پوست شان لباس انتخاب نکرده اند.بطور کلی تناسب قد و وزن در خوشتیپ بودن اهمیت بسزایی دارد.
گام ششم : تمیز باشید
یکی از مهم ترین رازها برای خوش تیپ بودن رعایت بهداشت و تمیزی است . شما اگر تمیز و مرتب نباشید حتی اگر لباس برند و گران قیمت نیز بپوشید ، خوش تیپ به نظر نمی رسید پس ابتدا بهداشت را تمرین کنید. همیشه در مواقع لزوم دوش بگیرید و موهایتان را تمیز نگه دارید. مسواک بزنید و برای اینکه بوی تازگی و طراوت بدهید ، دئودورانت و مواد خوشبو کننده استفاده کنید.

منبع:https://haftoyek.com