سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرایش گونه

آرایش گونه
اگر بخواهیم یک عنصر مهم در زیبایی چهره را نام ببریم باید به گونه ها اشاره کنیم. بسیاری از افراد تمایل به داشتن گونه هایی جذاب هستند. به شکلی که عده ای از آنها خود را به دست تیغ جراحی می سپارند. خبر خوش این است که می توانید با گریم نیز برجسته سازی گونه های خود را انجام بدهید. لازم به ذکر است گریم هم خیلی آسان نیست. بایستی مهارت های لازم را داشته باشید که در ادامه درمورد آن صحبت کرده ایم. 
درنظر گرفتن نوع پوست
حتما به نوع پوست خود توجه کنید. برای نمونه رژگونه های پودری ماندگاری زیادتری روی پوستتان دارند و براق تر هم می باشند. در صورتی که پوستتان خشک است به علت به وجود آمدن چین و چروک های روی صورتتان رژگونه های کرمی انتخاب مناسبی خواهد بود. افرادی که پوست طبیعی دارند می توانند هر رژگونه ای را که دوست دارند انتخاب نمایندتوجه در انتخاب وسایل کار

برس های بزرگ برای رژگونه های پودری مناسب است. این نوع برس ها دقیقا رنگ را همان گونه که شما دوست دارید پخش می کنند. برای رژگونه های کرمی نوک انگشتان یا اسفنج سه گوش مناسب تر است. 
کار خود را با لبخند آغاز نمایید.
بخشی از گونه ها را که لبخند می زنید، بیشتر از سایر نقاط گونه برجسته می شود که در اصطلاح سیب گونه نامیده می شود. رنگ رژگونه را به خط رویش مژه ها پخش کرده تا رنگ روی پوستتان یکنواخت و طبیعی بشود. از حرکات نیمه هلالی فرچه روی استخوان گونه برای پخش رژگونه استفاده نمایید. نباید رژگونه را تا نزدیکی پره های بینی پخش نمایید. چرا که رژگونه چربی پوست را به خودش گرفته و آن را بیشتر نشان می دهد.
تیره کردن را از یاد نبرید.
اشکالات و نواقص صورت می تواند با استفاده از سایه های تیره و روشن برطرف شود. شکل صورتتان تعیین کننده ی استفاده از سایه های تیره و روشن است. برای صورت های مربعی شکل بهتر است گوشه های صورت ملایم تر شود. از رژگونه یا برنزه کننده روی فک خود استفاده نمایید و در صورتی که صورتتان کشیده است، بایستی قسمتی از شقیقه ها را به منظور کوتاه تر به نظر رسیدن آن، تیره تر نمایید. می توانید به منظور لاغر نشان دادن صورتتان، افرادی که صورت تپل و گردی دارند می توانند اندکی رژگونه روی استخوان گونه بزنید. 
انتخاب رنگ مناسب
چهره های گندمگون بهتر است از رنگ نارنجی یا رز استفاده نمایند. برای پوست های سبزه رنگ های قرمز یا جگری پیشنهاد می شود. چرا که موجب بامزه تر به نظر رسیدن چهره می گردد. در پوست های رنگ پریده بهتر است از رنگ های صورتی خیلی پررنگ یا صورتی استفاده شود. 
ماندگار کردن رژگونه
برای اینکه رژگونه تان ماندگاری بیشتری داشته باشد به یک پودر مات کاری نیاز دارید. اینگونه هم ظاهرتان طبیعی تر شده هم اینکه رژگونه تان ماندگار خواهد بود. 
ترفندی جالب برای مهمانی ها
برای اینکه چهره تان با سایر مواقع فرق داشته باشد، بالای استخوان گونه خود را با استفاده از سایه ای که اندکی از رژگونه و رنگ پوست خودتان روشن تر است، روشن نمایید. این گونه نور کمتر جذب شده و در عکس ها جذاب تر به نظر می رسید.
اتمام کار با رژلب
نباید رژگونه و رژلب کاملا مانند هم باشند و یا تضاد هم باشند. رنگ های هماهنگ را انتخاب نمایید.
پرنکردن برس
برس رژگونه را بیش از حد پر نکنید. چرا که بیش از حد پررنگ به نظر می رسد. رژگونه را  دقیقا در ابتدای استخوان گونه به طرف بالا گرفته و به طرف بالا بکشید. قبل از اینکه این کار را انجام بدهید، باقی آن را پوف کنید. برای اینکه از پررنگ شدن رژگونه جلوگیری نمایید روی آن از کمی پودر شفاف کننده استفاده نمایید.