سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره BB و CC و DD کرم

 BB و CC و DD کرم
این روزها نام “BB Cream” را خیلی می‌شنویم و در تمام ویدیوهای آموزش آرایش و ویدئو های بیوتی بلاگر ها می‌بینیم که از آن استفاده می‌کنند. اما بی‌بی کرم چیست و استفاده از آن چه لزومی دارد؟ BB مخفف “Beauty Balm” یا “Blemish Balm” است که در فارسی به آن «بالم زیبایی» یا «کرم زیبایی» هم می‌گویند. بی‌بی کرم فقط یک کرم صورت که اخیرا مد شده نیست! این محصول تلفیقی و ترکیبی از لوازم آرایش و محصولات مراقبت از پوست مانند کرم ضد آفتاب است که علاوه بر اینکه شما را زیباتر می‌کند، از پوست‌تان نیز مراقبت می‌کند. امروزه انواع بی‌بی کرم در بازار وجود دارد. ما به شما کمک می‌کنیم که محصولی مناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید.
BB کرم چیست؟
این کرم در واقع ترکیبی از چندین محصول در یک محصول است؛ ترکیبی از کرم مرطوب کننده، پرایمر (پایه و زیر ساز آرایش)، ضد آفتاب، کرم پودر و کانسیلر. اولین بی‌بی کرم در سال 1960 در آلمان تولید شد. استفاده راحت یک کرم به جای چند کرم باعث شد خیلی زود کرم زیبایی مورد علاقه خانم‌ها در تمام دنیا شود. بی‌بی کرم‌ها در برندهای مختلف در رشته محصولات کرم ضد آفتاب و کرم پودر نیز قرار می‌گیرند و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را پیدا کنید.
در ابتدا این کرم قبل از اینکه شهرت جهانی پیدا کند، در کره جنوبی شهرت فراوان داشت. در اصل کرم بی بی، یک کرم آرایشی است که مزایای مراقبت از پوست را نیز دربر دارد. از جمله مزایای آن می توان به خاصیت ضد آفتاب، آبرسانی و کنترل برق پوست بسته به اینکه چه فرمولی در آن به کار رفته است اشاره کرد.
CCکرم چیست ؟
کرم سی سی یا CC Cream مخفف کلمه color correcting و به معنای اصلاح کننده صورت می باشد. همانند کرم بی بی این نوع کرم ها استفاده چند منظوره دارند. با این حال برخلاف کرم بی بی ، کرم سی سی معمولأ کاور و پوشش دهی بیشتری داشته و نقص ها و نقاط تیره و قرمزی صورت را بیشتر پنهان می کنند. برای اینکه کرم سی سی کاور بیشتری نسبت به کرم های بی بی دارد، پس طبیعتأ فرمول سنگین تری دارد و از کرم های بی بی غلیظ تر است. کرم سی سی معمولأ برای افراد سالخورده نیز فرمول سازی می شوند که باز کاور بیشتری دارند و میتوان گفت این کرم برای افراد سن بالا مورد مناسب تری می باشد.
کرمهای سی سی حاوی یک پرایمر روشن کننده پوست، فونداسیون سبک، مرطوب کننده، ضد آفتاب، ترکیبات ضد پیری و گاهی اوقات تقویت کننده‌های کلاژن است،
کرم سی سی ظاهرعیوب را با بکارگیری رنگ های مخالف هم خنثی می کند (برای مثال رنگ سبز، قرمز را خنثی می کند). به جای اینکه ازیک کانسیلر اصلاح کننده و یک کرم پودر استفاده کنید می توانید تمام نیازهای خود را به سادگی با یک کرم سی سی برطرف کنید. و بسته به نوع کرم سی سی که انتخاب میکنید میتواند حتی به روشن تر کردن ظاهر پوست شما کمک کند.
DD کرم چیست ؟
“پویا و همه کاره” این معنی لغوی عبارت انگلیسی Dynamic Do-All که به اختصار DD نامیده میشود می باشد. خود به تنهایی گویای همه ی ویژگی های این کرم است کرم دی دی که جدیدترین نسل کرم های الفبایی تولید شده لابراتورهای آرایشی و بهداشتی جهان است بدون شک یک مستر کرم بی رقیب است که در حال حاضر تنها کمپانی های شماره یک جهان قادر به تولید و عرضه آنها هستند و از این رو دارای قیمت بالاتری از دو مورد بالا می باشد. میتوان گفت این کرم خواص درمانی و تقویتی پوست را داراست.
خاصیت و ویژگی دو محصول قبلی در آن یافت میشود. تمرکز تولید کننده ها در این نوع بیشتر بر توان ضد پیری و رفع چین و چروک های صورت است به طوری که نه تنها به صورت مقطعی که بلکه قابلیت ترمیم و درمان خطوط چهره و بازگرداندن رنگ و طراوت طبیعی پوست را در بلند مدت دارا می باشد. 

منبع:https://haftoyek.com