سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریمل

این ریمل برس مخصوصی دارد که موجب حجم دهی به مژه ها می گردد. همچنین این برس موهای کلفتی دارد که با فاصله از هم قرار دارند و برای داشتن چشمی تیره و برجسته بسیار مناسب است. موهای ظریف و نزدیک به یکدیگر این برس ها، برای مژه های نازک و کوچک بسیار مناسب می باشد. در حقیقت این ریمل بهترین روش برای عروسکی کردن مژه ها است.آدری هپبورن، مریلین مونرو، بریجیت باردو از افرادی هستند که همیشه الهام بخش آرایشگران بوده است. ریمل های این برند حالت پیچ فوق العاده ای به مژه ها می دهند و فرمول آن نیز حالت مژه ها را به خوبی نگه می دارد. این ریمل در رنگ های آبی، قهوه ای و مشکی موجود است. زمانی که صحبت از آرایش چشم و مژه می شود برند دیور پیشگام است. 

ریمل های رنگی دیور
اغلب افراد این ریمل ها را با رنگ لباسشان ست می کنند. از این رو مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. ریمل های رنگی این برند در دو نوع اکلیلی و مات به فروش می رسد. بیشتر این ریمل ها ضدآب هستند و باید با محلول چشم پاک کن آن را از روی مژه های خود پاک نمایید. 
ریمل مک
طراحی منحصر به فرد این ریمل موجب استقبال بیشتر افراد به ویژه آنهایی که تمایلی ندارند زمان زیادی را به مژه های خود اختصاص بدهند شده است. نحوه طراحی برس این ریمل به گونه ای است تمام مژه ها را چه ریز و درشت همه را می پوشاند و میله برس با صورتتان برخورد نمی کند. 
1001 مژه بورژوا
نوآوری بورژوا در طراحی ریمل برس خودش، سبب آغشته شدن تک تک مژه ها به ریمل شده و آنها را بلندتر و حجیم تر نشان می دهد.